Még kedden este maradt síneken egy útátjáróban egy elakadt személygépkocsi Vecsésnél. A sofőr kiszállt, a kocsiba pedig két vonat is belerohant, a vasúti forgalom emiatt órákra leállt. Az RTL Híradó beszámolója szerint az utasoknak ezt követően elég mostoha körülmények között kellett volna hazautazniuk, többüknek ez egyáltalán nem is sikerült vasúttal.
Horváth István a szegedi InterCity-vel szeretett volna Kiskunfélegyházára utazni, a vasúttól azonban szinte semmiféle utastájékoztatást nem kaptak. Mint mondja, a közösségi médiában tájékoztatták egymást az utasok. A MÁV ugyanitt azt közölte, pótlóbuszok járnak majd a kiesett szakaszon, ezek azonban mégsem jöttek. Ekkor vasutasok azt javasolták nekik, Kőbánya-Kispestről utazzanak a Nyugati pályaudvarra, majd onnan – kerülőúton közlekedő szerelvényekkel – már tudnak Ceglédre utazni, ahonnan járnak a vonatok. Csakhogy amikor Ceglédre értek, közölték velük, hogy onnan bizony nem megy vonat Szegedre már aznap. Ekkor este 10 óra körül volt, Horváth István utastársaihoz hasonlóan ismerősök segítségével jutott haza.
Horváth István szerint a probléma nem azzal van, hogy baleset történt, hanem hogy semmiféle tájékoztatást nem kaptak. „Ami a legnagyobb aljasság volt, hogy ott hagytak minket Cegléden, és mindenki csináljon amit akar” – mondta. A MÁV ugyanakkor azt állítja, ők folyamatosan, 5-10 percenként adtak tájékoztatást az utasoknak a közösségi médián és honlapjukon keresztül, illetve hogy a Feszty InterCity 22:21-kor indult Ceglédről, ezzel például mehettek volna.
Hogy hol siklott félre a párbeszéd, nem tudni, ami biztos, hogy Horváth István – illeszkedve a magyar szokásokhoz – feljelenti a vasúttársaságot.