Hát így, és erre. Nem végig az autópályán közlekedik majd, mindössze Maroslelétől a 47-es útig; a busz a Csanád vezér tértől indul szokás szerint, megáll az ABC-nél, majd elfordul a Maroslelei út irányába, és azon át éri el Maroslelét, ahol megáll, majd 13 kilométeren át halad az M43-ason, egészen a 47-es főútig, ahonnan a hódmezővásárhelyi buszokkal közös útvonalon éri el a Mars teret.
Az új menetrend egyik legfontosabb eleme, hogy Szeged és Makó között – jellemzően csúcsidőszakban, elsősorban reggel Szeged, délután Makó felé – 30 percenként összesen több mint 30 járat az M43-as autópályán közlekedik, ezáltal a két település között utazók számára komfortosabbá és gyorsabbá válik a közlekedés. Azt egyelőre nem közölték, mennyivel lesz gyorsabb; most 37 perc a leggyorsabb reggeli menetidő, ezt kell majd vernie. Az autópályán közlekedő gyorsjáratok továbbra is megállnak a Makón belüli legforgalmasabb megállóhelyeken (Szegedi u. ABC, Kölcsey u.). A változás azért is üdvözlendő a Volánbusz szerint, mert a pályázós járatok a József Attila sugárúton is megállnak több helyen, így például aki Makóról jár a Deákba, annak nem kell majd külön villamosra szállnia.
További részletek az új makói menetrendről itt, a megyét érintő többi változásról pedig itt. A fenti térkép teljes méretben ide kattintva nézhető meg.
A változtatások – melyek december 13-tól élnek – idén a megyei vasúti forgalmat egyáltalán nem befolyásolják, 2021-ben is a mostanival azonos módon közlekednek a vonatok Budapestre és Makón át Békéscsabára, valamint nem közlekednek Röszkére és Hódmezővásárhelyre.