Németországban díjazták a Pick szalámikat

A vezető német élelmiszeripari szaklap rangos elismerését, a Lebensmittel Zeitung Top-Marke 2021 díjat vehette át a szalámi kategória győzteseként a PICK, ugyanis az eladásait leggyorsabban növelő márkának bizonyult a német piacon a tavalyi évben.

A német díj azt is bizonyítja, hogy egyre több külföldi család is előszeretettel választja a több mint 150 éves magyar márka szalámi termékeit – írja közleményében a húsipari vállalat. Megjegyezték, a PICK termékek kiválóságát már számtalanszor visszaigazolták a fogyasztók is két versenytárs márkázott téliszalámijával szemben íze, illata és állaga alapján. A gyártó ezúttal a köztudatban „minőségkritikus”-nak tartott német piacon érdemelte ki az elismerést, ugyanis elnyerte a Lebensmittel Zeitung vezető élelmiszeripari szaklap rangos Top-Marke 2021 díját, a szalámi élelmiszerkategória győzteseként.

Ezzel a díjjal továbbá felkerült az 5000 élelmiszeripari terméket versenyeztető TOP 100-as listára is, melyen az év 100 legsikeresebb termékét összesíti a német szaklap. A díj jelentőségét az is növeli, hogy a PICK a legelső magyar márka, amely Top-Marke elismerésben részesült. A díj elnyerésében nagy szerepe volt annak, hogy a 2020-as német fogyasztói adatok alapján a kategóriában a PICK szalámi termékek értékesítése nőtt a legnagyobb mértékben Németországban.

„Örömmel látom, hogy a PICK Szeged Zrt. termékeit, azok 150 éve változatlan minőségét és gyártói garanciáját nem csak itthon, hanem a külföldi piacokon is ismerik és elismerik.” – mondta el Takács István, a PICK Szeged Zrt. vezérigazgatója. „A német szalámifogyasztókra a magas minőségi elvárások mellett jellemző, hogy elsősorban az íz alapján döntenek vásárláskor. A PICK termékeket, a német vásárlók visszajelzése alapján, a karakteres íz és fűszerezés, továbbá az összetétel és az elkészítés módja különbözteti meg más gyártók termékeitől. Értékesítési adataink szerint, termékeink közül a hungarikum PICK Téliszalámi az egyértelmű kedvencük.” – összegezte a német szalámifogyasztókról elérhető információkat a vezérigazgató.

A PICK szalámi termékek széles körben megtalálhatók a német üzletek polcain, a kiskereskedelmi forgalom meghatározó részét bonyolító üzletekben. A vállalat német piaci információi szerint ilyen széles német kiskereskedelmi jelenléttel és disztribúcióval rajta kívül egyetlen magyar FMCG gyártó – és főként márka – sem rendelkezik. „Azt gondolom, minden magyar embernek büszkeség, hogy az általa is fogyasztott, nagy múltú magyar termék most a minőségi standardjairól híres német piacon nyert el megtisztelő első helyezést.” – zárta gondolatait a vezérigazgató.