Újabb díjjal gazdagodott Londonban a szegedi Antavo Loyalty

Szegedi székhelyű nemzetközi marketing-tech csapat nyerte el nemrég a Drapers Digital fődíját “Legkiemelkedőbb online ügyfélszerzési stratégia” kategóriában. A győztes Antavo hűségprogram-technológiát és stratégiát biztosít brandeknek és kereskedőknek világszerte – a jelenlegi elismerést is az olasz luxusdivat óriással, a LuisaViaRomával karöltve szerezte meg, akiknek a hűségprogramjuk több, mint 8%-os bevétel növekedést eredményezett.

“A LuisaViaRomával egy élmény együtt dolgozni, mert nyitottak az ötleteinkre, és bátran belevágnak abba, amit javaslunk. Az is pozitívum, hogy behatóan segíteni tudjuk a szervezetet – a kontaktszemélyünk még kampánymenedzserként kezdte, és most ő vezeti a digitális divíziót.” – mesélte Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője.

A Drapers, mint kiadvány, 1887 óta tudósít a divatszektorról, és ma már a “divat bibliájaként” is emlegetik. A Drapers Digital Festivalt pedig kifejezetten azzal a céllal hozták létre, hogy az iparágat megújító technológiákat a figyelem középpontjába helyezzék. Idén összesen 14 kategóriában indulhattak a vállalatok, a zsűri tagjait pedig olyan elismert szakértők tették ki, mint Maureen McDonagh, a Facebook kereskedelmi részlegének vezetője.

Az esettanulmány, melynek köszönhetően az Antavo színpadra állhatott Londonban, a LuisaViaRoma hűségprogramjának eredményeit részletezte. A sikerek között szerepel, hogy az olasz divatcég a program elindításának első évében több, mint 10 millió eurós bevételnövekedést könyvelhetett el, míg az oldallátogatások száma 1 millióval nőtt. A zsűri külön dicsérettel illette az együttműködést meghatározó kristálytiszta elképzelést, bátor hozzáállást és a kiváló eredményeket.

A Drapers Digital Awards nem az első gála, ahol sikert ért el az Antavo. 2019 szeptemberében átvehették az online üzleti világ Oszkár-díjának számító eCommerce Awards for Excellence-t, míg idén januárban ők vihették haza a magyarországi Év Irodája díjat, kisvállalati kategóriában.

“Az új iroda igazi csapatmunka volt, és remek érzés látni, hogy idáig eljutottunk. A régi irodánkban már a raktárban és a teraszon is meetingeket tartottunk, és tudtuk, hogy költöznünk kell. Ez a hely régen egy egyterű romkocsma volt, és a mi terveink alapján készítette el a tulajdonos az átalakítást. Hétvégenként és esténként a dizájnt rajzoltam, míg a csapattal együtt hegesztettük a betűket, válogattuk a képeket, és készítettük el a kiegészítőket. A belsőépítészek versenyén ez a hozzáállás és költséghatékonyság valóban kitűnt a mezőnyből.” – emlékezett vissza Kecsmár Attila.

Az Antavot még 2012-ben alapította négy fiatal Londonban, és egy kezdeti sikeres termék után, a tech ökoszisztéma változására reagálva, egy másik területre váltottak. 2016-ban debütáltak az új hűségprogram-alapú termékükkel, és azóta a cég háromszorosára nőtt. Ehhez €1.3m értékű befektetést is bevontak a lengyel központú, B2B technológiákra fókuszáló Innovation Nesttől, de a Vatera egyik első befektetője, az iEurope Capital, a Microsoft vezetője, Chris Mattheisen, és a volt amerikai nagykövet, Colleen Bell is befektetők a cégben.

Az Antavo kultúrájában nagy szerepet játszik a nemzetköziség: a több, mint 20 ügyfél között csupán egy magyar cég található, a csapatban pedig 6 különböző nemzetiségű kolléga dolgozik – ráadásul most szeptemberre szerveznek egy nemzetközi jelentőségű konferenciát, ahol CRM világ színe-java képviselteti magát.

Az Antavo a divat iparból számtalan céget szolgál ki – köztük a Jimmy Jazzt, az amerikai cipőboltláncot, amely 130 üzlettel rendelkezik. A divat vonzáskörzetén kívülről is érkeznek ügyfelek, mint például a Toys”R”Us, a Pepsi vagy az Elefant.

Az Antavo rendezi meg amúgy a Customer Loyalty Summit Europe 2019-et szeptemberben, ami egy Európára fókuszáló konferencia vásárlói hűség témában. A hűségkonferenciára az Antavo Európa minden pontjáról hív elismert szakértőket, valamint az ügyfélkörük is képviseltetni fogja magát.